liczba wyświetleń stron

wtorek, 30 sierpnia 2011

Morskie opowieści

Jak zobaczyłam serwetkę z tym wzorem przypomniały mi się talerze zdobione w podobne motywy (również w odcieniach granatu) wiszące na ścianach w kuchniach moich ciotek, ale także i w moim domu lata temu :) Nie wiem czy ktoś jeszcze pamięta takie ozdoby :) Zrobiło mi się tak miło na te wspomnienia i postanowiłam tą serwetkę wykorzystać :) Pozostało tylko pytanie "gdzie"? Motyw łódki na wodzie pasuje  do kuferka  czy skrzyni, dlatego wybrałam takie drewniane pudełeczko :) 



"Niechaj drżą gitary struny
Niechaj wiatr grzywacze pieści
Niechaj znów popłyną ku nam
Morskie opowieści."











Na koniec jeszcze na chwilkę wrócę do ostatniego wpisu i do słoneczników :) Taką oto kartkę znalazłam wczoraj w empiku. Piękna, prawda? :)


1 komentarz:

  1. Kartka jest śliczna, ale pudełko jeszcze ładniejsze z tą kokardką i piórkiem :)

    OdpowiedzUsuń