liczba wyświetleń stron

sobota, 27 sierpnia 2011

Znów kwiaty...

Skoro ostatnio lato przypomniało sobie, że jest sierpień i pogoda jest piękna, ja zajęłam się kwiatami, które nie tylko z nazwy kojarzą się ze słoneczkiem - słonecznikami :)
W ulubionym sklepiku ze starociami znalazłam taki oto świecznik, który dodatkowo pełni rolę "miseczki" na olejek zapachowy.








Choć nie był w najgorszym stanie (w kilku miejscach miał jedynie odrapaną farbę i czarne naloty z dymu) postanowiłam podarować mu drugie życie. Przemalowany na troszkę inny kolor, ozdobiony słonecznikami cieszy nie tylko moje oczy, a pełniąc dodatkowo swoją funkcję w całym pokoju pięknie pachnie :)






 Z zapaloną świeczką jest piękny... Na dowód jeszcze jedno zdjęcie: 

Pełnego wykorzystania końcówki wakacji i dużo cieplutkich promieni słońca dla wszystkich :)

2 komentarze:

  1. Natalko robisz przepiękne rzeczy, jedna od drugiej piękniejsza i tak perfekcyjne wykonanie. Oglądam i zazdroszczę umiejętności :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje dzieła! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń